Medewerker aan het woord Roy

Door admin

De redder in nood

Tegenwoordig vindt men het normaal dat een machine het doet en meerdere functies heeft. De grootste irritaties komen naar boven wanneer een koffiemachine het niet doet. Wanneer dat gebeurt dan staat Roy Verheijen klaar om alle problemen te verhelpen. 

Geen dag is hetzelfde voor onze servicemonteur. Als een echte speurhond gaat hij elke dag weer op zoektocht naar niet alleen technische mankementen, maar ook naar nieuwe innovatieve idee-en voor de machines van Refill. Tevens maakt onze monteur de nieuwe machines klaar zodat deze ge-plaatst kunnen worden bij de klant. Roy is een echte lief hebber van autorijden en gaat daarom graag op pad om u te helpen bij storingen of voor de jaarlijkse service check.

Inmiddels werkt Roy 1 jaar bij Refill, hij heeft het enorm naar zijn zin. “Wat ik het allerleukste vind aan mijn werk zijn de collega’s. We zijn een close team. Hierdoor zijn we goed op elkaar afgestemd en kun-nen zo beter presteren. Hiervoor werkte ik in een heel groot bedrijf, bij Refill vind ik het juist fijn dat het een klein bedrijf is. Ik heb nu veel verantwoordelijkheid en vrijheid. Mijn werk is zeer afwisselend waardoor ik mezelf ook continu kan uitdagen”.

Het klantcontact spreekt Roy heel erg aan. “Ik vind het leuk om samen met de klant naar oplossingen te zoeken en advies te kunnen geven. Zeker als dat dan ook klanten zijn die ik ergens van ken, dat schept namelijk meteen een band”. Zelf is de redder in nood liefhebber van een Irish coffee. Vanuit pure passie gaat hij elke dag aan de slag zodat u ook kunt genieten van uw favoriete koffie.

Typ uw zoektermen in. Druk op enter om te zoeken